ARRS kontrastna reakcija: Šta sada da radim? 2017 | Medicinski video tečajevi.

ARRS Contrast Reaction: Now What Do I Do? 2017

redovna cijena
$ 85.00
Prodajna cijena
$ 85.00
redovna cijena
Rasprodato
Cijena po jedinici
po 

ARRS kontrastna reakcija: Šta sada da radim? 2017

Kompletan video kurs

KURS DOBIT ĆETE DOŽIVOTNOM VEZOM ZA PREUZIMANJE (BRZA BRZINA) NAKON PLAĆANJA

Malo je kliničkih situacija u većini radioloških ordinacija ili odjela kojima je potrebna hitna medicinska intervencija radiologa. Upravljanje neželjenom kontrastnom reakcijom jedna je od takvih situacija. Neki se radiolozi osjećaju loše pripremljeno kao "osobe koje reaguju prvi", upravljajući prvih nekoliko kritičnih minuta reakcija opasnih po život dok tim za brzi odgovor ne stigne i preuzme brigu o pacijentu.

Ovaj internetski kurs će predstaviti 14 kliničkih scenarija kroz dva modula kako bi se radiolozi bolje pripremili za prepoznavanje i upravljanje teškim kontrastnim reakcijama sve dok ne stigne potrebna klinička pomoć. 

Zaradite kredit vlastitim tempom do 28. juna 2021. i nastavite pristupati svojim videozapisima do 29. juna 2028. Ishode učenja i listu modula i pojedinačnih predavanja potražite u nastavku.

Ishodi učenja i predavanja

Nakon završetka ovog kursa, učenik bi trebao:

  • biti pripremljeni i sigurni u upravljanje reakcijama kontrastnih medija, a posebno u upravljanju teškim kontrastnim reakcijama opasnim po život
  • opisati metode evaluacije i liječenja različitih reakcija kontrastnog medija i kliničke indikacije i doze korištenih lijekova
  • razgovarati i razmotriti standardne i prihvatljive alternativne metode i doze lijekova koji se koriste u profilaksi ozbiljnih reakcija kontrastnog medija kod rizičnih osoba

 Dio 1

  • Klinički scenariji / pregled—M. Parker, dr. Med
  • Scenarij I: Blaga fiziološka reakcija na kontrastne medije—K. Beckett, dr. Med
  • Scenarij II: Bronhospazam izazvan kontrastom—K, Beckett, dr. Med
  • Scenario III: Edem larinksa izazvan kontrastom -J. Pahade, dr. Med
  • Scenarij IV: Hipotenzija izazvana kontrastom sa bradikardijom—J. Pahade, dr. Med
  • Scenarij V: Anafilaktoidna reakcija izazvana kontrastom—G. Salazar, dr. Med
  • Scenarij VI: Pacijenti sa predliječenim lijekovima / Alergije na školjke -M. Sakala, dr. Med

 Dio 2

  • Scenarij 1: Neurotoksičnost izazvana kontrastom—M. Parker , MD
  • Scenarij 2: Edem pluća—G. Salazar, dr. Med
  • Scenarij 3: Hipoglikemija—J. Pahade, dr. Med
  • Scenarij 4: Infiltracije: manje -K. Beckett, dr. Med
  • Scenarij 5: Infiltracije: glavni -K. Beckett, dr. Med
  • Scenarij 6: Eskalirajuća reakcija—G. Salazar, dr. Med
  • Scenarij 7: Pogreške upravljanja -J. Pahade, dr. Med
  • Scenarij 8 Premedikacija: Izborna—M. Sakala, dr. Med

  

prodaja

Nedostupno

Rasprodato